Оплата та доставка
Способи оплати
- Післяплатою при отриманні замовлення через компанію Нова Пошта. Комісія 2% від суми товару, яку будете оплачувати при отриманні + 20 грн. за оформлення платежу.
- Оплата банківською картою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті. Платіжні реквізити для оплати товару будуть відправлені покупцю після обробки замовлення.
Доставка
- Адресна доставка здійснюється компанією Нова Пошта.
- Відправка замовлень здійснюється з вівторка по неділю до 14.00.
- Замовлення, зроблені в понеділок, обробляються в вівторок.
- За доставку замовлення клієнт оплачує, службі доставки. В середньому доставка займає 1-3 дні, не включаючи форс-мажорні обставини.
- Вам потрібно буде вибрати місце і бажаний спосіб доставки.
Повернення
У роботі ми керуємося чинним законом України “Про захист прав споживачів” №316-IV від 01.12.2005 року. Зверніть увагу відповідно до закону України “Про захист прав споживачів” №316-IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994 року №172 деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, у тому числі належать постільна білизна та рушники.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” №316-IV від 01.12.2005 року, якщо ви хочете повернути або обміняти товар, який ви замовили і, при цьому, товар відповідає заявленій якості та комплектації, ви повинні сплатити всі витрати, пов’язані з пересиланням товару в обидві сторони.
Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші у таких випадках:
- Заводський брак.
Якщо ви знайшли брак, одразу повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. За наявності ідентичного ми обміняємо бракований товар або повернемо гроші якщо такого товару немає на складі.
- Помилка з нашого боку.
Якщо ви отримали товар який відрізняється, одразу повідомте нам. Велике прохання не розкривати упаковку та не користуватися таким виробом. У такому разі ми обміняємо товар чи повернемо гроші.
Як відстежити замовлення?
Після підтвердження вашого замовлення на сайті ви отримаєте два електронних листи:
- Перший лист, що підтверджує, що ваше замовлення булозареєстровано.
- Другий лист, який інформує вас про те, що ваше замовлення було доставлено перевізнику та із зазначеним номером відстеження.